Sunday, May 4, 2008

TO MY DEAREST SIS





致我最亲爱的你
好久没有听到你的声音了
好久没有跟你吵架了
我想说我真的很想念你
我知道你也是想念我的。。。哈哈
我知道我们的亲情是不用每天问好
你却知道我是爱你的

曾几何时 我们都已经长大了
我们的相处方式也不像小时候那样幼稚
我们彼此尊重各自的生活 却又互相关心
可是关心的方式又不那么坦然
每天要斗嘴 却又在转身后和好
我的结论是 这是我们充满爱的相处模式

知道你要考试了 理科很难吧
不管怎样都要加油
至少你要让自己后悔
你从小就那么有小聪明
一定难不倒你的。。。哈哈

我想念你的意大利面
我想念我们一起逛街 看电影
我想念我们一起大笑
我想念我们一起躺在床上聊天
我想念我们的想念

也许就是要这样的距离
我才写得出这样恶心的话
可是这些话却那么真实而深刻
也许就是要这样的距离
我才知道我多么爱我的家人
多么的不能失去你们
人都是犯贱的
失去后才懂得珍惜
我不想成为这样的人
亲情永远是我最脆弱和珍惜的一块
我的家人 我爱你们

4 comments:

Unknown said...

lol...so miss ur parent ah..
23 of june u will be bac JB la...
b4 tht u hav to face ur examination too...
juz put all the effort b4 u go bac..
this is the best present to ur family...

Anonymous said...

ur sister超像kally chong的啦
哈哈 靓女一位

Anonymous said...

hey beau~~
seems like u slim down a lot lehh
wat happen to u??
life there not nice or u miss me too badly??
lolx
last time u come back during cny
then got no time to meet u
very sorry ohh
cos i needa work in singapore
u will be back in june rite??
then we just find a time to meet lo can?
thousands of apologies...^^
anyway
good luck in ur exam ya
bb

Felix said...

Love ur Family is a Good Moral behavior..
Must Love ur family always ooo
They are the ones who always stand by ur side