Wednesday, February 27, 2008

I am in Miri ady

显。。。已经在这里开始上课了
加上刚刚换科 心中有一股无形的压力 真的很想快快毕业
我开始自己一间房的生活了 整间家只有我一个人 是怕的咯 因为我其他的室友都是foundation的所以没有酱快回来。。。所以这几天都一直睡在ah yoke 家。。。哈哈。。。真的要感谢她收留我 希望我的室友们能快快回来 一起创造美好家园。。。真的很想念你们咯
转科了。。。要开始努力了 不能像上个学期酱 每天玩玩玩了 想当年还真的是每天天真无邪的在玩 一点都没有认真读书。。。这个学期不能再这样了 一定要好好用工。。。
我也为自己定下目标 就是希望每科都能拿credit。。。努力吧 。。。哈哈

这里的生活还真的很无聊。。。所以没有什么好分享的 每天就是上学和放学。。。下次有什么好玩的事在跟大家分享吧

祝福大家

8 comments:

Anonymous said...

ooo~~~
so pity leh u~
hahaha~
muz workhard'''~lazy la u
[everytime say me''']
wahaha~wait u comeback on july~
goodbye==

没有袖 said...

dun feel stress la...
work hard fighting!!!

Anonymous said...

anyway enjoy ur uni life la~hehe..
remember study hard o!!gambateh!

銘年金日 said...

一起加油,一起面对,其实,美里,也是可爱的!

Anonymous said...

ehy?
change to chinese liao drr?
haha....

wont sien here lah....
got our house
so many ppl ler...
^^
hehe...

work harder loh....
keke...

candace

Felix said...

YOR!!!
why so timid
hahahaha
but anyway~
Work Hard Yo~
Aza Aza~

Anonymous said...

woh....when uupdate ur blog hah?
haha.....long long time lol....
wont be xian la ....
now got ur dear shirly lol...
u feel very happy is it?
n proud to hav to housemate like her?
brings a lot of fun for us....
n she promie wan to take care u lol...
bcos u dun hav money alr...hehe...

Anonymous said...

女王啊~省吃省用呐,你并不好养!!!
有我们在你不会寂寞的啦……^^
我们是朋友嘛~~
加油吧!!
(借我PSP 啊!!!)