Thursday, April 17, 2008

Hooray Hooray

今天很开心 终于考完试了 虽然还真的不是很会
但是终于可以放下这几个星期的紧绷心情 好好地睡一觉了
我知道有时候的我很情绪化 因为我的情绪就是很容易被影响
在这个考试期间 如果我有对谁发牢骚 真的很抱歉 也谢谢你们的宽容
因为我真的很烦 哈哈 感激你们给我的爱
谢谢我的室友 每天听我埋怨 听我诉苦 让我抒发压力
这个学期真的有真正在读书的感觉 比起上个学期的得过且过
虽然很忙 但是又要放一个星期的假
在这里 功课很多 假期也很多
这是它的特色吧····我努力的适应着

在这个星期的假期后 要面对的是
一个presentaton
两个group assignment
一个computer lab assignment
啊。。。单单想就觉得恐怖
希望快快平安度过这一切

最近的生活都被这些烦人的课业包围着
没什么特别的
觉得我在这里的生活 也渐渐没有“生活”
除了功课和朋友 我的生活里也没有什么了 无奈······

3 comments:

Anonymous said...

根本。。。
现在才是真正的读书吧
哈哈 加油咯

Anonymous said...

gal~sorry huh..din visit ur blog for a long time ad..fortunately i stil can catch it..erm..dun stress urself..enjoy ur uni life as well..dun waste it~we stil young..muz explore more~~u muz take care urself o~~i love to see the cheerful kelly not the upset kelly wor...miss ur shiny smile~i will usually come to visit ur blog o^^

Anonymous said...

hahaha.... my life is not much different with u, the only different is my work load is more than u 100 times!! hahaha..... the holiday not really is a holiday , i think is more like study week! a lot of hw hv to handle!! but i think we can cope it , right? gambateh!! although we are busy in study, but i still hope we can hag out together! jia you!