Thursday, April 10, 2008

成长

谢谢你们的关心 我会坚持下去的 毕竟是我的选择
人是很复杂的动物 当你明明想这样表达自己的时候 却得到另一个结果
很多事情说起来容易 做起来却难如登天
觉得自己可以很潇洒的面对 却发现自己可笑的一面
突然间很有想冲回家的冲动 可能对在外面面对的一切感到累了
家永远是我最好的避风港
想念在家的日子 想念妈妈的厨艺 想念妹妹的意大利面 想念一切的想念
更想念呆在家里没有烦恼的日子


对于身边发生的一切 我祝福 因为那时我的成长
对于我付出的 无解 因为我得到的是更多朋友的爱护
人很容易感到高兴 却往往很难找出让自己快乐的方式
找出快乐的方程式是我这个学期的目标。。。哈哈
我的快乐一定要我自己主宰
祝福我吧

4 comments:

Felix said...

成长是必然的!
我每天都在那里喊:不想长大~
可是。。。
岁月不留人啊~
每一时每一刻,我们都在不断的进步
不断的更新自己。。
所以成长。。也是好的。。
我也一直不想去面对一切残酷的现实
但是。。我回不去我那本童话故事里。。
所以只好呆在现实
慢慢接受考验
慢慢让时间磨练
慢慢老去。。。

Anonymous said...

great, seem u become optimistic d, so happy heard u become better, but i still struggling in my study! haiz.... beside that, try to find me out mah , i can release ur stress, we are good partner right? it must be fun , we have a trip again!! muakzzzz !! gambateh!gua gua~~~

Unknown said...

wei...how are u liao?
seem like so moody after i told u tht thing...
dun be like tht la...
i say i juz saw it n haven prove whether is true or not..
my god...fren...
good luck to u...
law exam is around this few day..
cheer up n face the exam together la...wahaha...

Anonymous said...

hey..
me2 o..feels d same wif u here..
haiz...life was so difficult n bored...really miss those days whn we get 2 gether 2 gossip n chit chat in sch..
miss u guys..
take carez...tired..